Rejestrujemy firmy w Anglii - Rejestrujemy firmy w Angli - Rejestrujemy firmy w Anglii - Rejestrujemy firmy w Anglii - Rejestrujemy firmy w Anglii - Rejestrujemy firmy w Anglii - Rejestrujemy firmy w Anglii - Rejestrujemy firmy w Angli - Rejestrujemy firmy w Anglii - Rejestrujemy firmy w Anglii - Rejestrujemy firmy w Anglii - Rejestrujemy firmy w Anglii - Rejestrujemy firmy w Anglii

cennik

COWORKING BIURKO NA GODZINY

Open space służy i funkcjonuje jako przestrzeń do realizacji idei coworkingu. To miejsce gdzie znajduje się Twoje indywidualne stanowisko pracy – Twoje biurko.

Open space to 100 m2 powierzchni, na której jednocześnie może przebywać i pracować około 60 osób. Nowocześnie zaprojektowana przestrzeń biurowa, pięknie i praktycznie wykończone wnętrze automatycznie zwiększają pozytywne nastawienie do wyzwań zawodowych dnia codziennego. Mając dookoła siebie ludzi wytrwale pracujących by odnieść sukces łatwiej jest utrzymać osobiste zaangażowanie. W momentach znużenia, które mogą przytrafić się każdemu, nasi klienci znajdą możliwość odreagowania i odpoczynku w „strefie relaksu” grając np. w Darts lub Play Station, delektując się wyborną kawą z expressu ciśnieniowego.

Zaplecze gastronomiczne zapewnia naszym gościom również nieskrępowany dostęp do lodówki, w której mogą przechowywać przyniesione przez siebie produkty spożywcze lub napoje. Mogą bez ograniczeń korzystać z ekspresu do kawy lub herbaty, jednorazowych talerzyków, kubeczków oraz sztućców. Dla pełnej wygody znajduje się tam również automat ze słodkimi przekąskami lub dietetycznymi i świeżymi sałatkami.

Osobiste biurko (coworking)


WYPOSAŻENIE
stolik kawowy 1 szt.
regał 12 półek 1 szt.
tablica suchościeralna 2 szt.
wieszak 3 szt.
telewizor 2 szt.
konsola PlayStation 1 szt.
dart rzutki 1 szt.
lodówko-zamrażarka 1 szt.
ekspres do kawy 1 szt.
kuchenka mikrofalowa 1 szt.
czajnik elektryczny 1 szt.
kosz na śmieci duży 1 szt.
kosz na smieci mały 5 szt.
lada bufetowa 1 szt.
SZCZEGÓŁY
biurko ze ścianką działową 8 szt.
stoły podłużne 7 szt.
okrągły stolik 1 szt.
stolik pod laptopa 5 szt.
fotel obrotowy 8 szt.
hoker 24 szt.
taboret wysoki 4 szt.
sofa 3 os. 2 szt.
sofa 2 os. 4 szt.
pufa długa 3 os. 1 szt.
pufy gruszki 2 szt.
pojemnik na dokumenty 13 szt.
półki na dokumenty 2 szt.
CENA
1 godz. 10 zł (netto)
6 godz. 20 zł (netto)
12 godz. 40 zł (netto)
I tydz. 200 zł (netto)
II tg. 300 zł (netto)
IV tyg. 500 zł (netto)

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI